World of Tanks

Nuovi titoli, anteprime, curiosità,
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72sq_Rollo
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Messaggio da 72sq_Rollo »

per curiosità...

quante battaglie hai dovuto fare per versare l'Hetzer?
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72sq_Popale
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Messaggio da 72sq_Popale »

@Rollo
72 battaglie, 31 vinte, 3 giocate divertendomi

@Uocce
Anche a me il Grille non piace, credo che fino a che non upgradi il cannone sia poco divertente...
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72sq_KOS
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Messaggio da 72sq_KOS »

il gioco è immediato perforza di cose che è una droga. Non sarà realistico ma almeno è divertente quando ci si prende la mano e si hanno presenti un paio di concetti :lol:

Poi giocarla tutti assieme o coi team contro è più divertente AHAHAHHA :D

Soprattutto quando spunto fuori con il "Ah vengo col Tiger II"
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72sq_SilVal
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Messaggio da 72sq_SilVal »

Ho l'impressione che si dovrà creare un forum apposta per questo gioco, con tanto di manuale addestrativo, visto che siamo diventati 72 Panzer Abteilung da un po di tempo a questa parte...... :lol:
72sq_KOS ha scritto:.........Poi giocarla tutti assieme o coi team contro è più divertente AHAHAHHA :D

Soprattutto quando spunto fuori con il "Ah vengo col Tiger II"
In realtà è più divertente se c'è la possibilità di giocare tutti insieme con tank dello stesso livello, perchè andarsene in giro con un Panzer III non upgradato quando gli altri passeggiano per la mappa con IS3, Panzer VI e compagnia bella non è troppo ...... sano, per non parlare del divertimento. :wink:
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72sq_Luke
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Messaggio da 72sq_Luke »

72sq_SilVal ha scritto:Ho l'impressione che si dovrà creare un forum apposta per questo gioco, con tanto di manuale addestrativo, visto che siamo diventati 72 Panzer Abteilung da un po di tempo a questa parte...... :lol:
72sq_KOS ha scritto:.........Poi giocarla tutti assieme o coi team contro è più divertente AHAHAHHA :D

Soprattutto quando spunto fuori con il "Ah vengo col Tiger II"
In realtà è più divertente se c'è la possibilità di giocare tutti insieme con tank dello stesso livello, perchè andarsene in giro con un Panzer III non upgradato quando gli altri passeggiano per la mappa con IS3, Panzer VI e compagnia bella non è troppo ...... sano, per non parlare del divertimento. :wink:
Dipente da quando sei veloce.. :tongue:

Se alla fine vinci contro tutti è mooolto divertente. :roftl:

Unico neo che balza agli occhi è l'impossibilità di giocare in un team superiore a 3 membri :neg:

per il resto è veramente una bella trovata. :ok:
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72sq_KOS
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Messaggio da 72sq_KOS »

il blocco verrà tolto con l'ausilio dei clan.
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Messaggio da 72sq_Watch »

...dopo MILLEMILA battaglie con il PzIII finalmente arrivo al Sasso PzIV... :shy:
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Messaggio da 72sq_Watch »

Buone nuove:
v. 0.6.1.5 - v.0.6.2.4 Note: Partial lists and Subject to change as internal testing continues.
Main:
- Added new maps: "Ruinberg" and "El Halluf".
- Added new battle mode: the "Tank Company Battle". A company of tanks with sum of tiers from 60 to 90 will get into a company waiting list where it will be randomly assign an opposing company.
- Added voice chat based on the Vivox technology. It works only for platoons in random battle, for companies in tank company battles and for training battle. The feature is still in testing hence is implemented with minimal settings.
- Added achievements: "Reaper", "Invincible", "Survivor", "Raider", "Master Gunner", "Kamikaze",
- Added medals: Kolobanov's medal, Billotte's medal, Fadin's medal, Wittmann's medal, Orlik's medal, Oskin's medal, Halonen's medal, Burda's medal.
- Added full dynamic shadows. The option is located in settings "Enhanced shadows". The shadows are in the testing mode so there is a possibility of artifacts.
- Added new interface for repair and resupply of consumables - "Service": added possibility to automatically replenish consumables and to repair the tank after coming out of the battle, possibility to quickly replenish consumables, ability to change the sequence of shells.
- Added controls settings in the game settings.

Gameplay:
- The doubled experience for the first battle (in a day) on each tank now is given not for the first battle, but for the first victory on the tank..
- Training battle does not count as the first battle anymore for the purposes of the doubled experience.
- The chance of hitting an inner module (except gun) increased from 33% to 50%.
- Removed possibility when any HE that explodes near a tank to damage internal modules, except crew members.
- The damage to inner modules from an HE that exploded on the tank armor is reduced by 50%, exception - crew members.
- Change experience transfer from a group of tanks. The experience from all tanks is collected so all tanks left with zero experience and then it is transferred. The remaining under 25 experience is placed on the last tank on the list.
- "Scout" is now awarded only if the team won.
- "Sniper" is now awarded if during the battle there was no friendly damage.
- The top tanks in the battle roster are now balanced not by the level but by the match-making "value", which considers type of the tank.
- The coefficient of heavy tanks for the match-making calculations is increased from 1.3 to 1.45.
- Reworked tank distribution tiers in battles.
- Fixed ability of lifting fallen trees with tank.
- Removed possibility of driving beyond the edge of the map during lag spikes.
- Fixed tank spawns considering type of the tank (SPG in Malinovka, etc.).

System:
- Fixed FPS drops during rendering of track prints.
- Fixed lags when destroying objects.
- Improved auto-configuration of graphic settings.
- Experimental feature. Limited speed of rendering in the loading screen, this should improve loading time for slow computers.
- Added some optimizations which suppose to end single sharp falls and dips in FPS.

Content:
- Multiple fixes of tanks' models and textures.
- Set a normal speed of track rotation on all tanks.
- Reworked and added destruction of some objects.
- Fixed some spots on the maps where tanks would get stuck or couldn't pass.
- Modified base flagpoles and flag animation.
- Added removal of rendering for some small objects at long distances.
- Reworked shot sounds of some guns.

Interface:
- Changed system notifications in the hangar.
- Fixed changing music volume level which worked only for battles.
- Multiple small interface changes.
- Added hints-tooltips on interface elements in hangar.
- Fixed purchasing a tank with a slot in hangar without warning.
- Fixed bug with filter "Location" in barracks switches by itself.
- Fixed invite notification, if the player is in the battle at that moment.
- Added display of User Agreement after the client launch.
- Added turning on/off of "after death" post-effect in settings.
- Removed ability to lower camera beneath the water level.
- Now after purchasing premium, hangar immediately updates to premium.
- Fixed UI bug when researching several vehicles and/or modules in a row using free experience




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Messaggio da 72sq_KOS »

l'unica cosa che sto aspettando come la manna dal cielo è il Pershing :D

appena arriva si vedranno tutti i giocatori passare dai crucchi al Pershing perché sarà uber sgravo :mrgreen:
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Messaggio da 72sq_Watch »

...Arrivato il PZ 3601.... ora si va per il Tiger.... :agitato: :agitato:
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